Anna’s Receptsamling

mina samlade recept genom åren…

HJÄLP!

Posted by Anna på februari 21, 2008

 

Nu behöver jag hjälp! Jag försöker få in en bild i högra menyraden men det fungerar inte. Har försökt följa anvisningarna som finns under support, men lyckas inte få dit bilden. Är det någon snäll själ som bloggar här på svenska worldpress som kan hjälpa mig? Jag vore så tacksam så.

Tack på förhand!

 Anna

Ett svar to “HJÄLP!”

  1. Annalee said

    Hej! Wow, vilken bra sida du har! Såå många härliga recept, jag läser helst Viktväktarrecepten då jag är viktväktare…)
    Kram, Annalee

Kommentera

 
