Anna’s Receptsamling

mina samlade recept genom åren…

Nu med 950 recept och en Nötguide!

Posted by Anna på november 9, 2008

Nu finns det 950 olika recept och mer ska det bli. Snart så är det dags för alla goda julrecept som jag hoppas att ni kommer att tycka om lika mycket som jag. Nu finns även en liten guide om de vanligaste nötter vi använder. Hoppas ni finner den intressant.

Jag vill även passa på att tacka er alla för att ni hittar hit och för att ni lämnar små kommentarer, det har varit över 93.000 besökare sedan februari och det tycker jag är mycket. Det gör att jag får inspiration att fortsätta lägga in alla mina recept, så TACK ännu en gång för att ni gillar min receptsamling!

Hälsningar Anna

Ett svar to “Nu med 950 recept och en Nötguide!”

  1. Angel said

    Tack själv för att du delar med dig av alla recepten!

    Angel

Kommentera

 
